zaterdag 4 september 2010

Review - The Body Shop Tea Tree oil facial wash


Ik heb, jammer genoeg, vaak last van een onzuivere huid. Ik heb al verschillende middeltjes geprobeerd maar ben nog niets tegengekomen dat écht helpt. Maar toen ik dit product tegenkwam in de sale bij The BodyShop voor 5 euro, vond ik het toch het proberen waard.







Verpakking:


Mooie neutrale verpakking zoals we van The BodyShop gewoon zijn. Het plastic is eerder dik en voelt dus niet goedkoop aan. Het is een stevige verpakking. De verpakking bevat 250 ml, dus vrij groot! Je komt er lang mee toe omdat je telkens niet maar ongeveer een 'erwtje' gebruikt qua grootte.



Product:


Sterke geur van Tea Tree oil. Het product is een facewash dus vrij dik. Maar toch makkelijk uit te smeren. Het schuimt snel. Na het afspoelen is de geur weg.



Resultaat:


Ik heb het product twee maal daags gebruikt als facewash. Ik merk wel iets van verbetering, maar zoals verwacht is dit voor mij ook geen wonderproduct. Let wel op dat als je teveel gebruikt of het te lang laat intrekken je een erg droge huid kan krijgen. Als ik het volgende keer in de sale weer tegenkom dan ga ik het wel weer kopen. Het is wel een fijn product voor 5 euro.



Prijs:


In de sale voor 5 euro bij The BodyShop. Fijne prijs voor een vrij grote verpakking!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten