zaterdag 4 september 2010

Review - L'Oréal Elsève Anti- Breuk haarmasker


Twee weken geleden kocht ik een haarmasker van L'Oréal Elsève, namelijk het Anti-Breuk masker. Ik heb lang fijn en blond haar waar ik ook nog enkele keren per jaar highlights in laat zetten. Naast dat blonderen je haar droger en breekbaarder maakt heb ik ook nog eens van mezelf eerder broos haar. Ik heb erg snel last van gespleten puntjes en het onderste deel van m'n haar voelt al snel droog aan. De perfecte kandidaat voor dit haarmasker dus!





Verpakking:

Het masker zit in een mooie stevige verpakking. Op zich is de vormgeving eerder basic maar toch voelt het wel wat duurder aan. De geur is niet zo heel straf en ruikt ook gewoon naar een lekker ruikend haarproduct. Niets speciaals hierop aan te merken.


Product:

De textuur is eerder dik. Het is niet echt vloeibaar wat het erg makkelijk maakt om aan te brengen. Het glijdt namelijk niet snel uit je haar en blijft stevig zitten terwijl je het masker wat laat intrekken. Hierdoor gebruik je ook alleen het product wat je nodig hebt en verspil je weinig. De verpakking bevat 300 ml.


Resultaat:

Het resultaat is goed! Ik gebruik het masker elke keer als ik m'n haar was. Ik heb, zoals eerder vermeldt, droog haar en mijn haar voelt telkens lekker zacht aan zonder pluis. Ik let er wel goed op dat ik het niet bij m'n hoofdhuid aanbreng omdat je haar hier wel snellet vet van kan worden.
Natuurlijk doet het niets aan mijn gespleten puntjes. De enige remedie hiervoor is eigenlijk gewoon afknippen.. Maar ik moet wel zeggen dat m'n haar er gewoon veel gezonder uitziet en de gespleten puntjes vallen helemaal niet meer zo op! M'n haar glanst meer en ziet er gewoon gezonder uit.

Prijs:

Ik kocht het masker voor 6,99 euro bij Kruidvat. Dit is misschien wel aan de dure kant maar toch vind ik het een erg redelijke prijs voor een goed product. Als je gebruik maakt van één van de vele acties van het Kruidvat dan kost het natuurlijk meteen een stukje minder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten